2016. április 12., kedd

Csak úgy!

Egy rövid bejegyzés. Tegnap internetet kapcsoltam be és közölte, hogy nincs kapcsolat. Elkeserített, de el kellett mennem. Ma reggel első dolgom volt, hogy bekapcsolom, a helyzet változatlan. A telefonomon volt internet. Készülék (amin az internet is bejön) kikapcsol-bekapcsol, internet semmi. Végül a rég leszerelt ADSL-hez kapcsolódtam hogy megnézzem a bejövő postámat. Aztán vissza a WIFI részhez. (ez két szobában van) néztem jobbra balra minden lehetséges jelszót minden lehetséges helyre beírtam, mindent végigcsináltam, semmi. Felhívtam a Telekomot, ahol közölték, hogy az internet elérésemben rövid leállás lehet mivel hálózati szerelések vannak. De az én kerületemet nem mondták.   Újra gép áramtalanítva, kikapcsolva majd újból bekapcsolva. A bekapcsolással gond volt, már azt hittem, hogy vihetem a szervizbe, de bekapcsolt. Alul kis jelként (ami eddig nem szokott megjelenni) piros felkiáltó jel. Elolvastam, felírtam ami szerintem rám érvényes. Végigcsináltam (volt ami nem úgy volt írva!) így többszöri próbálkozással végül megcsináltam amit leírtak. Kicsit megijedtek, mert annyi változat volt, hogy ez egy kicsit sok volt. Na ezután bekapcsoltam az internetet és bejött! Szóval mégiscsak megcsináltam! Ez nagyon feldobott. Ha ma kellene kezdenem, biztos, hogy informatikus lennék! Ezt már korábban is elhatároztam. Mikor az első számítógépemen dolgoztam a kollégáim azt nézték, hogy kínlódok, de megcsináltam (akkor még nagyon kevés számítógép volt!). Az informatikusok annyira elfoglaltak voltak, hogy segítséget ritkán lehetett kérni tőlük.  Az igazi megpróbáltatás akkor jött, amikor itthon voltam egyedül a gépemmel. Sokat tanultam, még többet azért nem, hiszen a foltvarrás elvitte az időmet. Az tény, hogy valamennyire kell értenünk a géphez, hiszen manapság egyre gyakrabban halljuk azt a mondatot, hogy nézze meg a www. oldalon.  

Nincsenek megjegyzések: