2016. február 28., vasárnap

Csak úgy!

Nem tudom miért, de mostanában egyre nehezebben tudom a blogomban az egyes olvasottak blogjában kinyitni. Eddig az volt a szisztémám, hogy némelyik "erősebb" blogot nyitottam ki és utána többi is megnyithatóvá vált. Már gondolkodtam azon, hogy a Cafeblog  javasolta, hogy menjek át hozzá. De aztán rájöttem, hogy a nyolc év bejegyzéseit nem biztos, hogy áttudom vinni. Persze vannak olyan blogok, amelyeket szívesen olvasnék, de a tulajdonosuk nemigen írogat. Amióta van a fészbuk, mindenki inkább oda megy.  Ezért maradok és aki olvassa az olvassa, nem kötelező. Itt fogom a gondolataimat leírni és bemutatni a foltvarrásban készített dolgaimban. A Pinteresten rendszeresen nézem a feltett dolgokat és örülök, hogy a blogomban is megjelenik. De ott annyi változás van, hogy csak kapkodok. Elég konzervatív vagyok és nem mindig rajongok az újításokért.
Most mégis beléptem a FB Magyar bloggolók csoportjába és érdekes dolgokat olvasok. Volt egy játék hogy küldjünk képeslapot és mi is kapunk. Én egy régi bloggoló címét kaptam sok érdekeset olvastam a blogján. Nagy nehezen kaptam képeslapot ami egy levéllel együtt elküldtem neki.Választ is kaptam a blogján, tehát a levél eljutott és köszönöm a választ. Blogja ITT
Másik képeslapom Váci Mamától érkezett aki ötgyermekes édesanya és egyedül neveli őket. Blogja érdekes és vidám. Örülök lapjának. Mindkettőtől tanultam is valamit és így a foltvarrás világán túl is vannak más információim. 
Köszönet mindkettőnek a figyelmességért! (mindkét blogolót felvettem az olvasottak közé!)

6 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Kedves Mariann, tökéletesen egyetértek. A blogvilág sajnos haldoklik, már majdnem mindenki a fészbukon él. Egy ideig háborogtam miatta, aztán elfogadtam a megcsappant olvasókat és a kommenteket. A fészbuktól továbbra is igyekszem távol maradni. :) De azért most gyorsan belépek, mert az említett csoport felkeltette az érdeklődésem. Köszönöm és továbbra is várom a bejegyzéseket itt.

BORI írta...

Kedves Mariann, tökéletesen egyet értek Veled! Sajnos ebben az évben én se írtam a blogomba, pedig annyira szerettem oda írni. Lassabban is ment, megfontoltan fogalmaztam, képeket tettem fel......Aztán láttam, hogy akkor olvassák, ha a fb-ra is kiteszem. Na, ott lájkolják, meg írnak is esetleg, de blogon nem. Én is olvasgatom a Te blogodat, én is kalendáriumozok, stb.
A kettőt együtt kell művelni és azt hiszem, ha valamivel érdekesebb, hosszabb témánk van, akkor mégis a blognál kell maradnunk....az valahogy bensőségesebb. :)

lomaquilt írta...

Köszönöm a megjegyzéseiteket. A blogban jobban kitudod fejteni mi bánt, miről gondolkodsz, mit forgatsz a fejedben stb. Ha a foltvarrás -sokak szerint- olyan egyszerű, szerintem mégiscsak egy alkotás, még ha egy neszesszerről is van szó. Azaz egy alkotási folyamat. Én pl. ezért nem szeretek a fészbukra feltenni dolgokat, mivel ha nem tűnik ütősnek, tovább mennek. Itt is tovább mennek, de legalább magamnak leirtam az aggályaimat. Úgy érzem inkább magamnak irom a blogomat. Különösen miután olvastam hogy milyen domain nevek vannak milyen formában kell blogot irni stb. Maradok ennél. Habár mostanában kacérkodom az instagrammal, még nem nagyon éreztem rá. Igy marad a blogom. Köszönet azoknak akik olvassák! Én nagyon szivesen olvasom és sok külföldi blogolónál is észrevettem, hogy szivesen "hagyományosan" szereti irni és mutogatni.

Bejus70 írta...

Tökéletesen egyet értek veled. Lassan lájkolni is lusta az ember, nem hogy kommentelni ebben a rohanó virtuális világban.
Igen... magamnak én is... azaz egy ideje már csak a férjem miatt írom a blogom vagy inkább neki? :)

Szilvi írta...

A blog egy virtuális napló, amit az ember elsősorban magának ír. :) Nekem ez a quilt naplóm. Előfordul, hogy visszakeresek valamit, hogy megnézzem, hogy is volt pontosan. :) Persze ezen kívül számos más célja is lehet. A Fb elterjedése valóban oda tereli az embereket, de mivel ott inkább képket (videókat) és rövid írásokat lehet megosztani ezért nem érdemes a blogot feladni. Inkább érdemes egy-egy írást a FB-n is megosztani. Az emberek "szórakozni" járnak a FB-re. Szívesen olvasnak érdekes tartalmakat. Ha érdekesnek ígérkezik rákattinttanak. Én is mindig rákattintok Bea bejegyzéseire, de néha csalódott vagyok, hogy csak ugyanazt az 1 fotót találom a blogban is! Légyszi vezesd részletesebben, több fotóval! Olyan szépek a munkáid!! :)

lomaquilt írta...

Kösz Szilvi a biztatást. Jelenleg varrok és utána fényképezek és felteszem a blogomra. Sajnos az egyik szememmel baj van, ezért a FB-n gyorsan átmegyek, nemigen olvasok. Pedig nagyon szeretem a blogokat olvasni. Az viszont zavar, hogy alig tudom egyes blogokat megnyitni, vagy csak sokára.