2016. január 12., kedd

Táborban voltam

Egy zimankós fagyos hétvégén táborban voltam Békásmegyeren. Már korábban megtörtént a hirdetés és a jelentkezés. Készültem rá, mivel ebbe a táborba mindig szeretek járni. Nyáron sajnos a nagy meleg miatt nem mindig kellemes, de hüvősebb időben egy eredményes és dolgos hétvégét lehet eltölteni. A téma egy szövött táska és egy japán tipusú kis tartó vagy táska.






Ezekhez lehetett egységcsomagot venni, de megadták a szükséges anyagmennyiséget és mit lehet előkészíteni. A kis táskához a rombuszokat otthon kihímeztük (mindenki ízlése szerint) A szövött táskához volt aki a csíkokat kivágta és megvarrta. Nem tettem fel a saját készítéseimet, mivel a nagy táska még nincs készen (bélelni kell és a füleit megcsinálni.) A kis táskát én nem táskának hanem kis tartónak készítettem és a szegélyrészt kell még rávarrni. Mivel bizonyos dolgok nem tetszenek, még javítgatok rajta. Mikor jelentkeztem azt mondtam magamban, nem biztos, hogy nekem ezekre szükségem lesz, de munka közben egyre inkább megtetszett. A hangulat jó volt, délután 5-kor el kellett menni és ez szükséges is volt  a pihenéshez. Nekem ez a hétvége  jó volt és feltöltekezem a további foltos munkákhoz. Ezt várom egy ilyen tábortól és most megkaptam!

Nincsenek megjegyzések: