2015. november 10., kedd

Foltoskodás

Az utóbbi időben -kivánságra- pénztárcát varrtam. Unokáimnak a pénz használatát tanitják és ehhez kért Ákoska egy pénztárcát. Ő választotta a macskás képet, ha neki csinálok, akkor Viola is kap. Egy ilyen kis "vacakkal" csaknem annyi munka van, mint egy táskával. De kész lettem, Ákoska macskásat, Viola sok állatosat kapott bélésnek mendkettőjüknél hangjegyes anyag készült. A zippzáras részbe teszi az aprót.
Egy kinai oldalról vettem a mintát és a szabásrajzot kicsit módositottam.
Ez a belső részt mutatja. Széles tépőzárat varrtam, szerintem ez jobb mint a zár.
Ha már nekik varrtam, akkor a saját tollaimat, ceruzáimat is rendszereztem. A táskában egy kis tartóban vannak a tollaim és ceruzáim, de a foltos munkáimhoz kellett egy másik tartó.
Az alsó a táskába való a felső (nagymama virágoskertje technikával, nem túl kicsi hatszögekkel) a foltos tollaimnak.
Két toll (az egyik a nevemmel ezt nem hagyhattam ki) egy ceruza és egy toll aminek a végén tablet vagy telefon böködésére alkalmas. (sajnos nem tudok kézzel irni sms-t, mindig mellé megy)
Egy rajzoló/szerkesztő ceruza, egy 2B ceruza egy jelölő Pilot toll, egy fekete toll és egy kis vonalzó amin cm és inch jelölés van.
A tartót úgy terveztem, hogy a vonalzó beleférjen. Kicsit hosszabbra és bővebbre kellett volna csinálni, mivel a kinai pálca nem fér bele. De az alúl keskeny rész megnehezitette dolgomat. Mivel vannak még más dolgok, azok maradnak a zippzárral zárodó tartóban lesznek (csipesz, ceruzahegyező, mágnes, bontó stb.)
Legközelebb mutatom, hogy a csoportban milyen karácsonyi diszeket csináltunk ill. én milyeneket csinálok.

1 megjegyzés:

Monika írta...

De jó az unokáidnak!!!!!
Még sosem mertem a kapcsos zárat kipróbálni.
A neszszert,amit tőled kaptam régen,nagy szeretettel használom.:) Nem szoktál csuklani? :)))))