2015. október 1., csütörtök

Csak úgy!

Alkotói válságban vagyok! Azaz vannak terveim, de ha leülök varrni, akkor csak elmélázok! Máskor meg leülök és csinálom amíg kész nincs. Szóval ebből a hangulatból ki kell lépni. Erre lenne jó az, hogy az elképzeléseimet leírom, azaz naplót vezetek. (mások pszichoanalitikushoz járnak!)  
Mindenesetre készülök a hétvégére, ahol egy céhes táborba veszek részt és csak kézzel fogunk varrni. Nagyon várom. Ami nem tetszik, az az, hogy egyidejűleg egy közgyűlés is lesz. Szeretnék a céh ügyeitől távolabb lenni és nem törődni vele. Ez nagyon nehéz, mivel csak van véleményem. de úgy gondoltam, én ezen túlteszem magam. Igy a tanultakat akarom jobban magamévá tenni és aztán továbbadni. 
Mostanában a Millefiori foglalkoztat, de az elkezdett Lucy takarómhoz sem akarok hűtlen lenni. Sikerült egy csoportba bekerülni. Sajnálom, hogy angol tudásom passzív, mert nagyon szívesen tanácskoztam volna bizonyos kérdésekről. Ahogy nézegetem a különféle Lucy blokkokat, miért van az, hogy egyesek nagyon szépek, mások pedig kifejezetten rondák. Az anyag választáson múlik? Ugyanakkor szép anyagokból is rosszul összehozott blokkokat látok és sehogy kinéző anyagokból jól összeválogatottat. Azt hiszem a folt varrásnak ez a titka az összhang megteremtése. Persze ez is olyan, hogy ami tetszik nekem, nem biztos, hogy tetszik másnak. A kiállításról ne is beszéljünk. Szóval szinte mindenben a tálalás a fontos, pedig a lényeg belül van valahol.
Ehhez a hangulatomhoz egy tea illik, amit mindenkinek ajánlok! Én gyömbér teát iszok mostanában.

Nincsenek megjegyzések: