2014. november 13., csütörtök

Foltoskodás

Megvolt a Határtalanul, sok előkészületi munkával, sok résztvevővel és sok ismerössel. A kiállitott anyagokról és dijazottakról nem akarok irni. Ezekről sok képet feltettek és irtak. 
Felajánlottam, hogy segitek és igy két napig régi és mostani újságokat árusitottam. Korábban felvetettem hogy a maradék újságokat érdemes lenne eladni és voltak is ilyen akciók. Nehéz kiszámitani mennyi kell egy-eyg hónapban. Persze vannak olyan számok, amiből nem marad semmi. Végül is sikeres volt. Egy hibája volt részemről, nagyon keveset tudtam nézni a kiállitott műveket. Pedig nagyon szépek voltak és a fénykép nem mindig tudja visszaadni azokat az apróságokat amiket csak szemmel (kézzel) lehet megnézni. 
Az árusok kicsit zyufolfa voltak, azaz reggel nagyon megrohanták őket. Késöbb aztán már kényelmesen lehetett körülnézni. 
Sikerült Várady Gyöngyi tanfolyamára benézni úgy, hogy ne zavarjuk. Tavaly voltam egy tanfolyamán és nagyon élveztem. Mikor a kerek erdőt és a virágos kertet varrták, akkor én nem voltam itthon igy nem sikerült megtanulnom, csak tavaly Kecskeméten. Nagyon megtetszett. Bemutattam egy szemüvegtartót amire két oldalán fákat varrtam. Ezzel bizonyitottam, hogy nem volt hiába a tanitásom. A másnapi festéses tanfolyam nagyon érdekes volt, de valahogy most a festés nem vonz. 
Ami számomra érdekes volt, lefényképeztem az egyik mintalapot, amin az én kis minta blokkom is ott volt. Akkor a papirra varrást csináltam. Most biztos, hogy másképpen csinálnám. Hát ebben is úgy vagyunk, hogy az izlésünk változik. Mivel Varsóban voltam igy a fehér-piros és piros-fehér-zöld jelképezte  a magyar lengyel barátságot.
Ezt a blokkot ajándékba is megvarrtam és sikerem volt vele. Hozzáteszem, hogy nem minőségi anyagból készült, hoszen akkor még ritkán jutottunk amerikai anyaghoz. Nekem kedves. Egy kis négyzete (egy házikó) ma is disziti az előszobánkat.
Szép és tartalmas hétvége volt. Az élményektől feltöltekezve, kicsit elfáradva de jó volt.

1 megjegyzés:

Monika írta...

♥ De jó látni!!!! Most már tudom,hogy egy íven van rajta a kettőnk blokkja.:) Az enyém a legfelső sor,jobbról a 3.-ik, a bordó tulipános és szintén papírra varrásos. Való igaz: mennyit változott azóta a világ!: minden anyaghoz, eszközhöz hozzá lehet már jutni!