2014. október 20., hétfő

Csak úgy

Szerettem volna látni a blogomon, hogy mit találtam a Pinteresten és mit tettem fel aznap. Találtam is egy megfelelő jelzést és azt betettem egy megjegyzésbe. Ez azt mutatja, milyen képeket találtam és azokat hová tettem. Azt szerettem volna, ha ez oldalt van, hiszen nem akarok mindig visszamenni ahhoz a bejegyzéshez. Most megvan és saját magamnak ez emlékeztető. Ha mást is érdekel, akkor az én Pinterest oldalamról kimásolhatja. Sajnos ujabb táblát nem tudok feltenni. Miért? Ez előttem is titok, mivel hiába irom be milyen táblát akarok, a lap aljára nem sikerül eljutnom.
Hát vannak dolgok amiket nem tudok megfejteni, valószinű ezek még váratnak magukra. Ilyen dolog az "okos telefonom" cimjegyzékének szerkesztése. Sokat vacakolok vele, már eléggé előrehaladott állapotban van a végleges cimlista, de nem olyan még amilyent én szeretnék. Sajnos itt összekeveredik a FB a gmail és az általam beirt cimek. Erre még nem kaptam jó választ. Családom azt mondja, vegyek egy sima telefont és ne vacakoljak. De ez is olyan probléma amit csak meg kell oldani.

Nincsenek megjegyzések: