2014. szeptember 3., szerda

Csak úgy

Elkezdődött az iskola, és elkezdődött a foltos találkozók ideje. Azt se tudod hová menjél, hogy dolgozd fel az ott kapott élményeket és anyagokat. Sajnos az időpontok annyira szorosak és egybeesnek, hogy nem tudod hová menjél. Vannak kedvenc Közös Varrás (KV) rendezvényeim ahová szeretek menni, de sajnos nem mindig tehetem. Ja és a csoportokban is kezdödnek a foglalkozások, mindenki elhozza mit csinált nyáron és mutogatja. Eltervezik mennyi mindent fognak csinálni. Szóval a foltos életben is elkezdödött az "iskola év".
Emlékszem mikor nem volt internet, azaz volt, de a maihoz képest szűkítve, nem volt ennyi KV ennyi kiállítás akkor levelezés volt de nagyon kevés fényképpel. Információt leginkább olyan honlapokról szereztünk, ahol mutattak valamit. 
Én velük az index fórumán ismerkedtem meg és nagyon sokat tanultam irásaikból. Akkor még részletes beszámolók voltak, amiből lehetett tanulni.
Az orosz honlapok igen nyitottak voltak én nagyon sokat tanultam Lerusisik-től -mint ahogy sokan mások is- honlapján igen élvezetesen és részletesen adta meg a tudnivalókat
Most Németországban él és a Lena Patchwork vagy a Lena Taschen oldalairól ismerhetjük meg igen jellegzetes műveit. (Valeria Mezhibovska)  Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy minden fejlödött, de azért az alapvető dolgok megmaradtak.
Szóval készüljünk fel a "foltvarró évre".


3 megjegyzés:

BORI írta...

Igazad van, megváltozott a foltvilág, felgyorsult minden. Jó olvasni a blogodat és figyelni a facebookon, mi mindent teszel ki. Persze, ettől az információ dömpingtől nem varrok többet....sőt, az olvasással és elmentéssel telik el az idő..... :)

lomaquilt írta...

Igazad van, az internet sokat ad, de sokat elvesz (időt) amit varrásra fordithatnánk. Nehéz megtalálni azt az optimális időt, amit érdemes az internet előtt tölteni!

Polyák Ildikó írta...

Hú, de meglepődtem magamon. Köszönöm, az index nekem is nagy élmény marad mindig is.