2013. október 31., csütörtök

Csak úgy!

Csak azt szeretném megírni, hogy sikerült feltenni a Pinterest oldalam jelét a blogra. Beírom, hátha valakit érdekel. Van ezen a bloglistán egy olyan blog, hogy blogbajok (hála és köszönet Ginának). Na ott kérdeztem, mivel a Pinterest beállítási része megváltozott. Valaki (egy férfi) válaszolt és adott egy linket. Innen kimásoltam amit kellett és az elrendezés-pinterest dobozba beírtam. Ez már régebben volt. Na gondoltam ezzel kész vagyok. Aztán rákattintottam és kiderült, hogy egy más személy oldala jelent meg. Figyelmesen megnéztem a JAVA scriptet (remélem így hívják!) és ott láttam, hogy van egy USERNAME. Na ide beírtam az én pinterest oldalam címét és láss csodát, ha valaki rákattint, akkor az én oldalamon találja magát.
Többen azt mondhatják, ha nem értek hozzá, akkor ne csináljam. Ha nem tudok valamit, utána járok és megtudom a megoldást. Így jártam az okos telefonommal. Sokat jártam ott. Legutóljára egy úriemrehez kerültem, szegény fiatalember már nagyon unhatott, de hát én vagyok a vevő, én fizetek, lehetnek kérdéseim. Azt vettem észre, hogy ezeken az ügyfélszolgálatoknál (legyen az bármelyik szolgáltató) az ügyintézőket cserélgetik. Ha véletlenül egy becsületesebb valakihez jutsz, akkor a te javadra sok előnyös dolgot megtudsz, de legközelebb esetleg egy "na intézzük el gyorsan" ügyintézőhöz kerülsz és bizony átverhetnek. Elhiszem, hogy fárasztó lehet egész nap emberekkel foglalkozni, de hát ez is egy munka és mennyivel jobb úgy végezni, hogy az ügyfelek elégedetten távozzanak, mint azt, hogy többször visszajöjjenek! Mivel kibicnek semmi sem drága, én ezekre a helyekre két három napra ezeknek az ügyintézőknek a főnökeit ültetném. Sok mindenre rájönnének és ésszerű változtatásokat hoznának. 

Nincsenek megjegyzések: