2013. február 6., szerda

Csak úgy

Képzeljétek meglett az az ablak, ahol a képeket kell feltölteni. Hogy meddig, azt nem tudom. Mindenesetre feltettem annak a blokknak a képét, amit még régen csináltam. Hogyan, azt már elfelejtettem, tudom csikokra vágtam aztán illesztettem, de hogy milyen méreteket azt már nem tudom. Na ha jó lesz továbbra is a fénykép feltevés, akkor a fém záras neszesszereket fogom feltenni, de elönn le kell fényképezni. Ha ma sikerül a negyediket megvarrnom, akkor nekikezdhetek egy teljesen kézzel varrt újnak. Amúgy kezdem elővenni a kézzel varrt holmijaimat és újra gondolva befejezem őket. Érdekes, ha valamit elteszek és késöbb veszem elő, akkor az addig érvényesnek gondolt ötleteim megváltoznak és gyorsabban valamint szebben készülnek el. Úgy látszik fektetni kell a dolgokat. Na most egyenlőre örülök.

2 megjegyzés:

Annamari írta...

http://roolen.blogspot.hu/2009/08/hunters-star.html

Szerintem itt találtad :o))

lomaquilt írta...

Kosz szépen ezt már lementettem, de én ezt a blokkot 2006 előtt csináltam.