2012. október 28., vasárnap

Foltoskodás

Hosszú hallgatásom oka egy hosszabb utazás, amit kénytelen voltam egy kórházi pihenéssel kiegésziteni.. Jelenleg a a magyar egészségügy köreit járom, ami mindenki előtt ismeretes, az egyik orvostól kapsz egy papirt amit eliszel egy másikhoz és igy tovább.
Mielőtt az utazást terveztük, úgy gondoltam valami általam készitett apróságot viszek, mivel tudom, hogy annak jobban örülnek, mint egy nagyobb dolognak. El is készült ez a három fémzáras kis neszeszer
Elöször a londoni mintás készült, jó lett, a bevarrás szinte nem látszik, tehát erre a szabásmintára még kiszabtam hármat, a baglyosat (középen) a farmer anyagút (nagyon szép csipke disz készült hozzá) és egy harmadik centimétermintás. Miért nem kerültek mégis átadásra? Hát azért, mert minőségileg nem tetszettek! A baglyosnál kiderült, hogy a zár nagyobb és csúnya lett a bevarrás, nem beszélve a bezárásról. A farmernél az egyik oldal nem úgy sikerült ahogy szerettem volna. A harmadikat szétfejtettem. Tanulság, mikor kiszabom és összevarrom a darabokat, akkor hozzá kell igazitani a fémzárat, mivel  inkább ráncoljuk a szövetet minthogy kifeszitsük. Tehát addig amig rendesen nem javitom ki, addig nem ajándékozom el. Ha kész lesznek, akkor megint megmutatom. Az útibeszámolómat hamarosan elkezdem, megvannak  a fényképek.

Nincsenek megjegyzések: