2011. november 21., hétfő

Foltoskodás

Szombaton a Csillaghegyi csoport 15 éves fennállása alkalmából rendezett kiállitáson és Nyitott Műhely Közös Varrásán voltam. Sok szép készült, a honlapon is fenn vannak én inkább a találkozóról szeretnék irni. Jó volt találkozni foltosokkal és a Nyitott Műhelyben a sok apróság elkészitését megtanulni, vagy megcsodálni. Én nagyon szeretem ezt a módszert. Ezen biztos, hogy tanul az ember. Nem voltak olyan sokan, de ezt azzal magyarázták, hogy más városokban és Budapesten is tartottak összejövetelt. De igy nagyon jó volt, mert szinte mindenki odefért az őt érdeklő bemutatóhoz és számos kérdésével próbálta megérteni az ott készülteket.
A kiállitások közül engem a férfiingekből (vagy pl. sötét és világos kockás anyagból) készült takarók érdekeltek. Nyáron sajnos nem tudtam elmenni a táborba ahol ezeket varrták.

Nekem nagyon tetszett és sok ing várja, hogy ilyen formába készitsem el.
A Nyitott Műhelyben sok szép dolog volt, sajnos Gabica rózsájához nem tudtam menni (igen nagy volt mindenütt az érdeklödés!) de lefényképeztem.

A kis rózsák alapja farkasfog és nagyon szolid és mutatós.

Ezt a karácsonyi csillagot megtanultam, kaptam alkatrészeket és este meg is varrtam. Egyszerű, de nagyszerű! Köszönöm mégegyszer!
Aztán jött a tombola. Mindenki tudta, hogy a csillaghegyieknél a tombolatárgyak igen szinvonalasak, táskák, párnák, asztali futók, vagy takarók. A fődij egy adventi naptár egy falikép formában. Két jegyet vettem és semmit nem nyertem. Ültem és persze tudtam, hogy ez csak játék, de úgyebár mindenki szeretne nyerni. Ki is néztem egy nagy táskát. Utolsó előttinek sorsolták, hiszen majdnem a fődijjal hasonló értéke volt. (mármint egy foltos szemében!) És most jön a csoda, ÉN nyertem!

Nagyon szép nagy táska, gyönyörűen megvarrva. Két oldalt két elválasztott zseb található. Mivel könnyű, jól tömhető és mosható. Pl. egy táborba a személyes dolgokra pont elég. Egy 2-3 napos bármilyen utazáshoz szintén jó. Nagyon örültem neki, szerintem én nyertem a fődijat!

2 megjegyzés:

Marika írta...

Gratulálok a nyereményedhez :)

dixike12 írta...

Használd egészséggel örömmel,szerintem is szuper táska