2010. szeptember 29., szerda

Ezüstvölgyben jártam

Ezüstvölgyben jártam és már lassan több mint egy hete itthon vagyok. irni azért nem irtam, mivel sokminden dolog összegyűlt, a fényképeket csak most tudtam előszedni. Sok foltos képet nem kivánok feltenni, hiszen a Picasán úgyis egyre több és szebb kép fog megjelenni.
Jól szervezett élményekben gazdag út volt. A foltvarró kiállitást foltosokkal megnézni külön öröm. Esténként megnéztük egymás dolgait, amiket vettünk és "varrtunk". Persze nem vásárolt mindenki sokat hiszen mindent szerettünk volna, csakhát volt egy kis "határ". Két ismerős képét teszem fel, akik árusitottak.

Hozzáteszem, engedéllyel fényképeztünk.

Örültünk, hogy magyarokat láttunk az árusok között.
Sok képet csináltam, de természetesen nem mind olyan szép. Ami nagyon tetszett, az a kisvárosok, tisztasága virágossága. Sok munka lehet bennük, de a szemnek és a léleknek is nagyon szépek voltak.
Tetszettek a kisvárosban ahol a fő kiállitás volt, de nemcsak ott, hogy az üzletekben ki voltak állitva patchwork művek. Vegyesen.

Ez egy kicsit tükrözödött, de nagyon tetszett.
A XVI. kiállitás fő vendégei Korea és Németország voltak. A Német Foltvarrók 25 éves fennállásukat ünnepelték igy a fő utcai templomban voltak láthatók műveik.

nekem ez a XXV-ös tetszett.
Fő vendég Kaffee Fassett volt. Nagyon szép táskát lehetett kapni, szinte minden második nő ilyen táskával járt. A szerencsések még autogramot is szereztek rá. Volt még egy pink táska azt egy bizonyos ujsággal adták. Ezenkivül a Bernina osztogatott táskát, ha varrtál nála.
A vásár részben első nap annyian voltak mint a szocializmusban egy nagyáruházban amikor valami szép dolgot lehetett kapni. Aztán a tömeg eloszlott. Sokan a választékot akarták felmérni, aztán mentek a kiállitási pontokra. Szóval szép volt, jó volt és gazdag lettem sok-sok élménnyel.
Folytatása következik.

Nincsenek megjegyzések: