2010. február 20., szombat

Foltoskodás

Nem tudom irtam-e, hogy nagyon szeretem az irattartókat, dossziékat, füzeteket stb. Lehet, hogy egy irószerkereskedésbe kellett volna mennem dolgozni? De a táskákat, neszeszereket úgyszintén szeretem. Megmutatom, milyen jegyzetfüzetet kaptam ajándékba a menyemtől.

Úgye milyen helyes! Füle is van és a ráhajlós része valamilyen mágnessel tapad, igy nem nyilik ki. A foltos dolgaimat irom bele, elsősorban a céhes ügyintézésemet dátumozva és kipipálva ha valamit elintéztem. Persze van benne egy pár számla is, hogy ne veszitsem el.
De ez úgye a legfelsőbb kategóriába tartozik.
Tavaly a Műszőrmeház hirdetett egy pályázatot táska varrásra és minden ami belevaló. Jelentkeztem, anyagot megvettem, tervek elkészültek, csak a táska és belevalók nem. Nem részletezem miért, objektiv okai voltak.
Elöször is, milyen az ideális női táska? Szögezzük le, hogy ilyen nincs! Na de ez teljesen egy férfi álláspont. Az ideális női táska az, ami tetszik nekünk és praktikus, kivül kicsi, belül nagy, egy kéznyúlással mindent megtalálunk, a tolvaj soha semmit nem talál. Van ilyen? Hát minden bizonnyal. Nekem - gondolom sok társamhoz hasonlóan - sok társkám volt/van. Mindegyik jó, de mindegyiknek van egy kis hibája. Mivel többször váltogatom a táskáimat (mostanában már nem annyira) selejtezek. Igy kialakult egy táska belső rendszer. Tk. mindennek van helye, de egy valamire nem számitottam, hogy a dolgok lefelé csúsznak és ott összekeverednek igy aztán az ideálisan rendben tartott táskában rögtön kialakul a káosz.
Mi van a táskámban? Megmutatom:

Úgye milyen szép rendben van minden? Elöször is a Meseboltban tanult apróságok közül a kis irattartó az irataimnak, zsebkendőnek és szemüvegnek. Egy pink összecsukható szatyor, aminek a szine tetszik. Egy jegyzetfüzet mindenfélének, egy bőr pénztárca és két műanyag tartó.

Ezek nagyon jók, mert az egyikben tartom a befizetendő csekkeket, recepteket és nem gyűrödnek össze. A másikban egy orvosi kis könyvecske és névjegyek, kártyák.
tehát ezeket kell valamilyen rendszerbe elhelyezni, ehhez táska és irattartó szükséges.
Amit kifelejtettem, az a táska külső részében van, kulcs, mobil, számológép, toll, még egy szatyor és egy szerencsekő.
Folytatása következik. Mármint ebből hogyan lesz irattartó amit varrtam és még varrok.

Nincsenek megjegyzések: