2009. december 16., szerda

Csak úgy - Megjött a karácsony


Ez az első ajándék, amit a csoport ajándékozásán kaptam és kitettem az ajtónkra. Kicsit csodálkozva nézik (mivel a mi lakásunk van a ház tetején, nem sokan látják!) és csodálkoznak.
Ma csöngettek, én megyek le, gondolván a postás jön, hát nem, a kéményseprő. de alighogy elment, jött a postás és hozta a huzogatós ajándékomat. Annyi mindent kaptam, hogy nem tudom megérdemlem-e? Nagyon köszönöm Kat(h)a az ajándékot.
Elöször is két karácsonyi mintás teritő anyagba csomagolva egy cica, cicás anyag, egy teritő ami keresztszemmel ki kell himezni, két keresztszemes himzés, fonalak és sok kis apró disz, valamint egy nagyon szép organza szalag. Egy kedves karácsonyi lapot is kaptam. Szóval nagyon örülök neki és nagyon szépen köszönöm.


Nem is tudom megérdemlek-e ennyi mindent?
Remélem a képek jó sorrendben jöttek le és ha a minősége a fényképezésemnek nem olyan, hát nézzétek el.

5 megjegyzés:

Magia da Inês írta...

Olá, amiga!
Seu trabalho está cada vez melhor...
Você é muito talentosa!
Espero sua visitinha:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos.
Itabira - Brasil

katha írta...

Szervusz!
örülök, hogy épségben odaért :o)
A kérdésedre a válasz: IGEN megérdemled! :o) Hogy kérdezhetsz ilyen butaságot egyáltalán?! Nagyon izgultam, hogy tetszik-e majd és most megnyugodtam és örülök! Kellemes ünnepeket kívánok neked! - a cica egy ajtótámasz, életem második kézzel készített macsekja :o))

Timi írta...

Képzeld, nálam is járt a postás! Te voltál az angyalkám. Köszönöm szépen, nagyon tetszik minden. :) Én is lefotózom, de mostmár megmutathatod a blogodon, hogy milyen szépségeket készítettél nekem! Köszönöm - köszönöm! Várlak a blogomon. :)

Körmi írta...

"Csendbe csengő, halkan tovahangzó
és dagad a mélyből új harangszó,
hozzon néked örömet és békét."
Békés, boldog karácsonyt! :D

Marika írta...

Az emberszívek örök élő őre
Tegye ma össze mind a kezeket!
Karácsony édes ünnepén
Maradj vendégünk: Jóság, Szeretet!

Békés boldog karácsonyt