2009. szeptember 4., péntek

Csak úgy

Mivel mostanában sok mindennel elvagyok foglalva, hogy ne legyen a blogom üres, egy pár viccet teszek ide (az internetről jött, a nem szalonképeseket kivettem, nehogy azt gondoljátok!)

Az orvostudomány rövid története:
- Fáj a torkom!
Válasz:
Kr.e. 2000 - Tessék, edd meg ezt a gyökeret!
Kr.u. 1000 - Az a gyökér pogány dolog, mondj el egy imát!
Kr.u. 1850 - Az ima babonaság, idd meg ezt az elixírt!
Kr.u. 1940 - Az elixír kígyóolaj nem tesz jót, nyeld le ezt a pirulát!
Kr.u. 1985 - Az a pirula hatástalan, vedd be ezt az antibiotikumot!
Kr.u. 2009 - Az antibiotikum nem természetes, nesze edd meg ezt a gyökeret...

Szépségszalon

Hazaérve mondja az asszony a férjének:
-Most jövök a szépségszalonból.
-Zárva volt?-kérdezi a férj.

Hagyaték

Haldoklik az öreg Kohn. Mondja a feleségének:
- Asszony, ha meghalok, minden vagyonomat temesd el velem!
Pár nap múlva a temetés után áll a sírnál Kohnné és a barátnője. Azt mondja a barátnő:
- Ugye, nem voltál olyan hülye, hogy minden vagyonát eladtad, vettél egy nagy gyémántot, és betetted abba a kis dobozba az urad mellé!?
- Ó, barátném, én mindig engedelmeskedtem az uramnak. Eladtam minden vagyonát, betettem a számlámra, írtam neki egy csekket, ha beváltja, beváltja, ha nem, nem...

A feleség így szól a férjéhez:
- Drágám, nem láttad azt a könyvet, amit a múlt héten vettünk?
- Melyiket?
- A Hogyan éljünk 120 évig címűt !
- Ja azt?! Kidobtam!
- Kidobtad?! De hát miért?
- Mert rajtakaptam anyádat, hogy azt olvasgatja...

Egyik szőke nő felhívja a másikat:
- Te, nálatok sincs melegvíz?
- De van, csak hideg

A szemorvos köszönti páciensét:
- üdvözlöm Józsi bácsi, régen láttam!
- Régen én is...

A szülészeten az egyik apuka hosszasan fényképezi az újszülött fiát.
Megkérdezi az egyik ápolónő:
- Ez az első gyermeke?
- Nem, az első fényképezőm.

Két barát beszélget:
- Az orvosom azt mondta, ha nem mondok le a szexről, hamarosan meghalok.
- Hogy-hogy?
- A felesége a barátnőm.

Egy asszony utazik a HÉV-en, és az újságban a halálozási statisztikákat
olvassa. Odafordul a mellette ülő férfihez:
- Tudja, hogy valahányszor levegőt veszek, meghal egy ember?
Mire a férfi:
- A fogmosást próbálta már?

Egy nő vár az orvos irodájában. Az ápolónő kiszól neki:
- A vizeletminta, amit adott, almalé.
A nő felugrik:
- Azonnal kell hívnom a fiam iskoláját. A másik edényt becsomagoltam neki
uzsonnának.

Egy várandós asszonyka ellenőrzésre megy az orvosához. A vizsgálat után
szégyellősen megszólal:

- A férjem megkért, hogy kérdezzek meg valamit.

- Tudom, tudom - feleli a doki. Megnyugodhat, a szex nem veszélyes egészen a terhesség utolsó hónapjáig.

- Nem egészen erről van szó. Hanem arról, hogy nyírhatom-e továbbra is én

a füvet.

APRÓHIRDETÉSEK:

- Családi és személyi szolgáltatások terén piacvezető világcég, területi képviselőt keres.Jó kommunikációs készség és alapfokú latin nyelvtudás szükséges.A jelentkezésre kérjük ráírni:'plébános'.

-

- - Világhírű vonósnégyes keres elsőhegedűst,
másodhegedűst és csellistát.

- Fiatal, jóképű üzletember vagyok, hat autóm, két mobilom
van, és egy nyaralóm a Karib-tengeren.
Nem keresek senkit, csak dicsekedni akartam.

- Mellnagyobbítás kézrátétellel! Sikertelenség esetén
azonnali pénzvisszafizetés!

- Cukrászdámba eladót keresek. Feltétel: előre haladott
cukorbetegség.

- Elcserélném 120 kilós nejemet két 60
kilósra!

-Vigyázzatok, ne vegyétek meg a japán TDK együttes kazettáját. Én már
többször is meghallgattam. Teljesen üres!

- Kezdő autóvezető megbízható tanút keres soron következő balesetéhez.

- Postagalambjaimat ingyen odaadom madárkedvelőnek, aki nagyon-nagyon messze lakik.

- Elveszett az egyik dísztárcsám. Ha nem kapom vissza, eladok hármat.

- 3 szobás, tetőtérbeépítéses családi ház utcára néző nagymamával eladó.

- 1 db A4-es típusú félfamentes rajzlapomat ugyan ilyen típusú Audira cserélném.


2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Ez jólesett :))) Jókat nevettem, köszönöm :)

Dih Rocha írta...

Olá amiga!
Passei para conhecer seu cantinho que é tudo de bom!...
É lindo e criativo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Um ótimo fim de semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil