2009. augusztus 19., szerda

Család

Mostanában inkább a családi dolgokkal vagyok elfoglalva, igy főleg olvasó üzemmódban tudok blogolni. Ja és a kapott vicceket gyorsan felteszem, más is nevessen, ne csak én.
Eddig a január volt a szülinapok és ünnepek hónapja, mivel a nagyobbik fiam, férjem és nászom is januári. (hamarosan menyem bátyjáéknál januárban jön a harmadik baba) Most viszont eljött augusztus. Ez a hónap augusztus 20 miatt amúgy is az ünnep jegyében telik, de most kis Violánk augusztus 13-án lett egy éves ma pedig nekünk van kerek házassági évfordulónk. Szerintem az országban igen sokan házasodtak ezen az ünnepnapon. Szeptember 4-én pedig kisÁkoskánk lesz 4 éves.

Ez a két kis emberke egy hónapja. Azóta Vilcsike felállt és elindult. Annyira tetszik neki, hogy megy egy darabig, majd elesik de ujabban is feláll és megy tovább.

Itt a szülinapi buliján elvonult a babaszobába és az asztalnál próbált tevékenykedni. A sinekhez úgyanis nem szabad hozzányúlnia, mert az a bátyjáé. De Vilcsike most kapta meg az első babáját igy a babaszoba hamarosan babákkal is benépesül.
Tegnap visszanéztük azokat a filmeket, amelyeken a két fiam születése és cseperedésük volt látható. Egyenlőre még 2x8-as fekete fehér hangtalan filmen. Érdekes volt látni a kis gyerekeket, na meg magamat (istenem milyen fiatal és sovány voltam, majdnem azt irtam, hogy csinos és szép!) hogy elrepült az idő! Érdekes a kis unokák mennyire hasonlitanak az apjukra. Persze az anyjukból is van bennük, de a vonásaik erősebbek az apai vonalat mutatják. Majd késöbb biztos másként lesz. Érdekes volt látni, mikor a mi két fiúnk kapott egy szánkót és azt kivitték egy üres részre, ahol ma egy szép játszótér van és az unokák játszanak.
Szombaton nagy családi összejövetel a mi ünneplésünkre. Sajnos a két tanúnk már nincs közöttünk, igy csak az egyiknek a feleségét tudjuk meghivni. Viszont az is nagy szó, hogy példát adtunk gyerekeinknek az egymás megbecsüléséről!

Nincsenek megjegyzések: