2009. július 24., péntek

Foltoskodás

Gubike hivta fel a figyelmemet, hogy Katafolt helyett Katafát irtam. Tényleg Katafolt az inspirálója a táskának, illetve az ezen az uton való haladásnak. (már készülnek a következők)
Sajnos a nick nevekkel úgy van az ember, hogy egy idő után már a nem is a rendes nevén szólitja az illetőt, dehát ha ő adta magának, akkor biztos szereti. Nekem csak a tudatlanságom az oka, hogy nem Komórka blogja cimet adtam, hiszen igy jobban ismernek. Végül azért változtattam meg lomaquilt-re a blog nevét (azaz inkább az avatar-ét) mert azt használom logóként. A cimkémet is igy csináltam. Ez inkább kifejezi nevemet és tevékenységemet.
Ja és hogy Katafa se maradjon ki az ihletésből! Nála olvastam (honlapján sok jó tanács van) ha nem tudjuk a sok szin közül melyikkel varrjuk a szines darabunkat, akkor varrjunk szürkével. Na én ezt azóta is betartom. Az "ólomüveges" képemet is szürkével varrtam és bevált! Úgy látszik tudta alatt valami motoszkált bennem, hogy az ő nevét irtam. Én hiszem, hogy semmit nem csinálunk véletlenül, azaz a véletlent valami irányitja bennünk.

Nincsenek megjegyzések: