2009. június 11., csütörtök

7 dolog

Magamról magamnak 7 dologról.
1. nekem a 6 szám a számom. Foglalkoztam számmisztikával, jóslással (most éppen hanyagolom) és akkor derült ki, hogy születésem szerint és nevem szerint is 6-os vagyok, és 6-án születtem. Mérleg vagyok és ebben hiszek, mert mindig a kompromisszumot keresem.
2.tyúkanyó tipus vagyok, szeretem a családom magam köré gyűjteni, de ugyanakkor néha igénylem az egyedüllétet.
3. nem vagyok nagyon rendszerető. Ezt úgy kell érteni, hogy nem zavar, ha nincs körülöttem tökéletes rend, de időnként rám jön a rendcsinálás. Hogy ezt állandóan igy kellene?
4.nehezen szokom a nyugdijas létet. Az nagyon jó, hogy nem kell korán kelni, sok minden dolgom van, de nem alakult ki a napirend.
5.ha este nem kézimunkázom, akkor (túl azon, hogy elalszom) elveszettnek érzem a napot.
6.minden olvasó vagyok. Utcán a plakátokat (külföldön ez a legjobb nyelvgyakorlás!) minden ujságot és ami könyv a kezembe kerül.
7.kézimunka nélkül nem tudnék meglenni. Nagyon szeretem megtervezni és fejben kivitelezni. Gyakorlatban is csinálom, de talán kellene egy csapat akinek kiadhatnám(!). Majd az unokám ha megnől.

2 megjegyzés:

Mamis írta...

Mennyi mindent megtudtam...

Abile írta...

Köszi, hogy megosztottad velünk!