2009. április 8., szerda

Tatabányai közös varrás

Április 4-én volt Tatabányán az egyik csoportnak a közös varrása. Tavaly is voltam ugyanott és akkor is nagyon tetszett, most is. Hiába voltak sokan, igen jól ellehetett tölteni az időt. Budapestről 7.30-kor indult a busz a Dáli pu-val szemben a gyógyszertár elől. Nem voltak sokan se oda se vissza. Szóval kényelmes volt. Nem kértek semmit, hogy vigyünk, tavaly egy-egy fa blokkot kellett vinni. Na ezt az idén viszont láttuk, már megvarrva. Egy iskolának ajándékozták, de kölcsönkérték.
Önző módon azt mtatom, ahol az enyém is rajta van.

Sok képet nem mutatnék, mivel sokan a képtárukban feltették az ott készült képeket. Ami engem meglepett, hogy milyen sok munkát csináltak a lányok. Nem is azt mondanám, hogy közös munka, hiszen látszott, hogy egyenként csinálták meg a tanitott technikát. Szépek voltak a levendulás képek a gyürött tájképek és a házikós képek. Nekem ezek tetszettek a legjobban. Egyet megmutatok. Ja ehhez nem árt a szabad gépi tűzést jól tudni! (gyakorlás!)

A táskák közül (egyfajta) nekem Mehikéé tetszett legjobban, ott meg is mondtam neki, a blogjára feltette. Hogy miért? Mikor egy táska mindkét oldala használható, nem árt ha valamilyen megkülönböztetés van rajta. Ő a kis kockákból a mintákkal játszott.
A tanitott technikák érdekesek voltak és jó volt, hogy elmagyarázták, lehetett kérdezni, hiába van leirás, a vizuális tipusoknak több kell (én ilyen vagyok!)

Szóval ezt tanultuk, de mikor feltettem a képet, akkor vettem észre, hogy oldalt van a kép. azaz a fehér négyzetnek kell felül lenni. De akinek megvan a leirása, az érteni fogja. Igyekszem majd levarrni és úgy megmutatni.
Az ott kapott tájképet én nem csináltam meg, de a kész minták alapján csak elfogom késziteni. Egyszerű és szép.

Ezek a képek azokéi akik kész lettek vele és nem járkáltak, pletykáltak, mint egyesek! Dehát azt is kell, nem? Szóval jó volt, lehetett tanulni, nézelödni, ismerösökkel találkozni. Nem is gondolná az ember, hogy a foltoskodásban mennyi új dolog jön létre. Érdemes lépést tartani az ujabb dolgokkal és muszáj informálódni.

1 megjegyzés:

dixike12 írta...

Jó kis riportot irtál, én már nem is irok a tiedben minden benne van