2009. április 8., szerda

Pénztárca-2

Nem akartam összekeverni a tatabányai KV-t a saját dolgaimmal, ezért irok még egy bejegyzést. Múltkor mutattam egy pénztárcát mint a prototipus-0-t, most egy belsőt kellett csak csinálni. Elhatároztam, hogy korddal nem fogok nagyon dolgozni. Szöszöl, minden rátapad stb. Persze van olyan finom, aminél ez nem fordul elő. Ezt a tipusú pénztárcát a jövőben másként fogom csinálni. Persze arra is kell egy prototipus.

Ennél a tipusnál sajnos a kord nem volt egyenes (a nadrágból úgy vágták le) ezért pl. a bal oldali varrásnál egy kicsit ferde lett. De nekem az apró pénztartóval van bajom. Ha sok van belőle, akkor nagyon kinyomja a tartó részt, tehát nem árt bőséget hagyni rá. Ugyanakkor mindenbe tettem keményitő vliest, mert külömben nagyon hamar plump lesz. Mivel azt mondják, hogy ne tartsuk együtt a pénzünket a bankkártyával, akkor a bankkártyának kellene egy külön tartót varrni. Aztán eljön az az idő amikor a nő kinyitja a táskáját, kihúzza a zippzárat, a táskájából kiveszi a kistáskáját stb.
Hogy ne jöjjek ki a gyakorlatból, varrtam egy neszeszert, ajándékba. Már rajta van a cimkém, amit csináltam.
A tapasztalataim a cimkékkel a következő: a leirás, amit adott Cicvarek, nagyon jó, ez rajta van a transzfer papiron is (én a Saturnusban vettem) Ami nekem még kisérlet alatt van az az ideális betűnagyság és szalagszélességmegtalálása. Szerintem nagyonn betőkkel kell. Mivel diszitésnek a szimbólumok között csak szivet találtam, igy az lett a lomaquilt előtt és utána. De aranyos. Ja ha mesterrel akarom megcsináltatni, akkor 1000 db. kb. 6000 Ft.
Sajnos nem látszik jól a cimke és a zippen lévő méhecske sem. Egy méhészettel foglalkozó valakinek ajándékozom. Belső zsebei vannak és az aljába merevitőt tettem.

4 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jó lett! A cimke pedig nagyon jó!!!

Silerika írta...

Nagyon jó lett, ez az anyag csodás! Kukacok, katicák, virágok..A címkéd is jó, nem kell agyoncicomázni :) (Én is magamnak csináltam)

Csilla írta...

Szerintem is jó lett. Az anyagért én is teljesen oda vagyok.

Princi írta...

Csudaaranyos ez az anyag és a húzóka is! Jobb lesz a címke kicsit nagyobb betűkkel szerintem is, úgy olvashatóbb.