2008. november 10., hétfő

Nagy utazás!

Nagy utazást terveztünk az idénre, na nem olyan nagyon nagyot, csak szabadságot és három ország meglátogatását, ahol rokonok, ismerösök vannak. Összekötöttük a kellemeset a hasznossal. A hasznos természetesen a wiesbadeni Kreativ Welt meglátogatása volt. Dehát gondolom megértitek, hogy egy ilyen lehetőséget nem lehet kihagyni!
Szóval október 31-én pénteken elindultunk. Matricát Ausztriára nem kaptunk, tehát azt Mosonmagyaróváron kellett vennünk (egy hónapos helyett 2x10 naposat) és felfedeztük, hogy a három kiló paprika (közte egy kiló erős bogyiszlói) az utra sütött pogácsával otthon maradt. Hát nem mentünk vissza érte. Fiúnknak tavaly vett a család egy GPS-t ajándékba, de nem használta. Úgy gondoltuk, hogy kivisszük neki. Beállitottuk, kicsit nehezen, de elindult és elneveztük papagájnak. Jó szolgálatot tett végig az uton és gondolom még fog.
Hát ezektől a nyugati országoktól amit irigylek, az a jó autópályáik és jó utjaik. Na meg a rendezett települések és végig mindenütt létszik a gondozottság. A nagyobb városokban persze itt is vannak garfitik, szemetek, kéregetők, de nem ez a jellemző. Persze látszik és érződik, hogy mindenki próbál takarékoskodni és nem mindenki él olyan nagyon jól. A kocsik viszont itt is nagy számban vannak, a városokban estefelé nagyon nehéz mozogni. Perzse az is igaz, hogy a munka és a lakás igen gyakran távol van egymástól, tehát kénytelenek kocsival közlekedni. Fiam biciklivel közlekedik, a munkahelyén átöltözik.
Elöször beszámolok a wiesbadeni kiállitásról, amit harmadszorra volt szerencsém meglátogatni. Ez most a gyermekeknek való dolgok jegyében telt el. Patchwork kiállitás egy koffer kiállitás volt a meleg és hideg sorozatból, egy magyar alkotással. Német kiállitás is volt, de nem jellemző. Itt elsősorban azok az üzletek vettek részt, akik pw dolgokat forgalmaznak. Olyan Mesebolt szerüek. Kész temékeket is bemutattak és azoknak a leirását meg lehetett venni, anyaggal, vagy anélkül. Pl. a táskákhoz igen sokféle fém mütyür volt. Sok lenvászon anyag volt. Az egyiken csak macskák voltak feketével. Sok volt a karácsonyi anyag. Sok könyv, zömmel amerikai, japán és Klematisz. Az előcsarnokban árulták a Patchwork magazin számait és a régebbieket egy-egy dobozban 1,5 EUR-ért. Én ezekből válogattam. A Korak könyvet akartam megvenni, de nem volt. Szóval élvezetes volt. sokáig eltudtam mászkálni, de természetesen a pénztárcám nem engedte, hogy sokmindent vegyek. Több helyen láttam csak Tildára specializálodott kiállitást és tildás anyagokat. Fényképezni nem engedtek. Nem tudom miért, hiszen a könyvek ott voltak, meg lehetett venni. Mind a kettő megjelent magyarul. Sajnos a fényképezőgépem az elején felmondta a szolgálatot. Ezért nem tudok feltenni képet. Nagyon sajnálom. Azért itt ott lehetett fényképezni. A tildás anyagok nagyon tetszettek. Meglepően sok volt a kötés ill. a fonalak. Nagyon szépek. Megint a sálak különféle formákban.
Németországban - egy kis városkában - elmentem a könyvesboltba és megkérdeztem, hogy a Korak könyvet megtudják-e rendelni. Természetesen, volt a válasz és másnapra ott volt a könyv. Nagyon tetszik, nagyon érdekes. Ha még sokan azt is mondják, hogy kicsit ütödött vagyok, a korak nekem egyre jobban kezd tetszeni.
Na most befejezem, legközelebb franciaországi élményeimet irom le. Sajnos Brüsszelben elsősorban városnézés és főzés a feladatom, de nem hagyok fel valamiféle pw dolgok felfedezésében! Fényképeket csak otthon tudok feltenni, mivel a fényképezőmről itt nem tudom áttenni a képeket. Ja a mobilomnak meg a töltőjét hagytam otthon. Legközelebb majd a fejemet!

7 megjegyzés:

Monika írta...

Olyan jó volt olvasni a beszámolódat!!!:)

Szera írta...

Várom a képeket!

mmama írta...

érdekes a beszámoló, várom a folytatást

Mamis írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz.Várom én is a további beszámolót.

zazálea írta...

Naná!í

kastanie írta...

Azt hiszem, a korakkal rátaláltál a hozzád legjobban illő technikára, úgyhogy ne csodálkozz.

katafolt írta...

Nagyon sajnálom,hogy hiányoznak a képek,de így is jó volt olvasni !