2008. július 18., péntek

Meglepetés

Most tényleg meglepetés ért! Kaptam Szömörcétől (akit én bvedono néven ismerek!) egy DIJAT! Ide másolom a dij szövegét, de egyenlőre nekem még gondolkodnom kell, ki legyen az a két ember akinek én továbbadom. És igy mindenki dijaz mindenkit. Illetve elmondja a véleményét arról a blogról amit szeret olvasni. Szerintem ez nem jelenti azt, hogy a többi blogot nem szereti!

Ezt irta Szömörce (bvedono)

2008. július 18.

Díj :)

Én is megkaptam ezt a díjat Iditől és az az igazság, hogy hozzá hasonlóan én is elsírtam magam. Nekem nagyon sokat jelent ez a kézimunkázó csapat, és azt hiszem őszintén leírhatom, hogy nélkületek nagyon nehezen jutottam volna túl ( legalább is remélem, hogy már vége) az eléggé súlyos szülés utáni depresszión. Remélem még sokáig közétek tartozhatok.

A díjról:

A feltételek igen egyszerűek. Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.

1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja

2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza

3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :-)

Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múlik.

Én Mammkának és Komórkának szeretném továbbadni.
Mammkának azért mert az élet szeretetéről és szépségéről ír.
Komórkának pedig azért mert szintén nagyon szeretem a bejegyzéseit olvasni, és önzetlenül osztja meg velünk azt a sok-sok inspiráló linket.

Én pedig nagyon köszönöm neki!

Nincsenek megjegyzések: