2008. július 25., péntek

Könyvek

Most sikerült betenni azt az elemet, hogy amit most olvasok. Nem oldalt jelent meg, ahogy akartam, hanem a lap alján. Robin Cook-ot szerettem, aztán késöbb nem tudtam elolvasni könyveit. Most mégis olvasom, ez azt jelenti, hogy fáradt vagyok. Több könyvet kihoztam a könyvtárból, de nem tudom mindet kiolvasni. Szépirodalmat ujabban nem vásárolunk. Miért? Nincs helyünk! Igy a könyvtárból hozok ki amit találok és próbálom az itthoni könyvek valamelyikét elővenni és ujraolvasni. Azért vannak szépirodalmi könyveink bőven, de zömmel kézikönyvek, nyelvkönyvek, lexikonok, szótárok, életrajzok, útleirások. Sajnos sok közülük na nem azt mondanám, hogy elavult, hanem más szempontból ir. Pl. útleirás. Nem tetszik az sem, hogy egyre több az a fajta amerikai krimi teng túl, ami erőszakkal van teli. A szellemes krimik mintha kihaltak volna. Az un. női irodalom pedig olyan csöpögő. Eleinte mindent olvastam, most már válogatok, de nincs miből. Körülnéztem egy könyvesboltban, de nem tudott semmi nagyon elcsábitani. Biztos bennem van a hiba. De az is lehet, hogy inkább varrni szeretnék és igy marad a Kaffee Fassett. Benne nem kell csalódni.

Nincsenek megjegyzések: