2008. július 15., kedd

Foltoskodás







Régen irtam, pedig akartam, de mindig közbejött valami. De ahogy látom mások is igy vannak ezzel. Juhizs irta, hogy számozzam be az egyes témákat. Jó ötlet, de előlről kellene. Ehhez viszont idő kell. Majd egyszer nekiállok. Egyenlőre a himzés, horgolás dolgait egy szekrényke aljába szépen elhelyeztem. Pont elfértek a kosarak.
Hét végén Bajnán voltam foltos táborban. Olyan sokat a többi táborhoz képest nem csináltunk, de mindent kézzel varrtunk. Mivel nem voltunk olyan sokan (a többi táborhoz képest!) nagyon barátságos, családias volt az egész és a hangulat is. Szép vidék, meleg, de a tornácon kellemes. Engem még a szúnyogok sem csiptek. Szóval teljesen kikapcsolódtam. Van azért feladat bőven, tegnap kaptam meg, hogy kisÁkosnak mi kell az óvodába igy most azon töröm a fejem, hogy csináljam. Kész lett a pakolós táska, aminek a szabásmintáját Elizanikótól kaptam. Még az elejére kell egy disz, az is készül. Hibái vannak, dehát ebből tanul az ember. Az anyaga sajátfestésű lepedővászon. Jelenleg két kiszabott táska várja a megvarrást. Felteszek képeket, nem tudom milyen sorrendben jönnek, elöször a bajnai alkotóház kapuját (látszik, hogy nem vagyok jófotós, mert a székelykapu teteje lemaradt). Aztán azt a teritőt, amit tavaly tanultunk és én megcsináltam nagyban itt kiállitottam. Majd a baglyogat, amiket ajándékba adtam. Mi is kaptunk, nagyon szép organza rózsákat, és egy érdekes tűpárnát, a bajnai csapattól pedig egy tűtartót. Majd ezeket is lefotózom és apránként felteszem. A kiállitásról is a képeket majd igyekszem. Aztán a táskát. Azt ott tanultakat is később. Azért sikerült a közös munkáról - félkész állapotban - egy képet ide varázsolni.

5 megjegyzés:

ezkriszti írta...

Ez a táska gyönyörű lett! És nagyon szép a tűzése. Jó lehet egy kézzel varrós tábor.

Mamis írta...

Emelem kalapom azok előtt akik kézzel ilyet tudnak készíteni.Én már több mint 15éve varrok,de a férceléshez is gépet használok.
De a táskád az nagyon jó!!!

Juhizs írta...

Nem, nem, én úgy értettem, hogy ha azonos a cím teljesen, mint a "csak úgy", akkor azokat számozd be egyedül.... Gondolj bele, hogy évekig írod esetleg a blogot, és jön valaki, aki visszamenőleg is el szeretné olvasni, és nincs napi szinten "képben", akkor nem annyira zavaró, ha a cím mellett számozás van - de, lehet, hogy nincs igazam. (Én már a második csak úgy-nál azt hittem, hogy agyilag lekvár vagyok, mert ismerős volt a cím, de teljesen új a tartalom ;-)
A tatyi nekem is tetszik - a színei pedig feldobósak.

lomaquilt írta...

Nekem még kicsit bonyolult ez a cimke és cim. Cimnek valami mást akarok adni és cimkének egy valamit. Megpróbálom, hátha úgy jobb lesz. Persze nem tudom akkor hogy lehet előkeresni. Szóval Juhizskám ez egy bonyolult feladat, inkább varrok!

Monika írta...

Olyan jó volt olvasni a beszámolódat! Kicsit így én is ott voltam! Szeretek én is kézzel varrni,sőt,jobban,mint géppel.Lánykoromban nem volt varrógépem,akkor még nyáriruhát is kézzel varrtam-egy egyszerű,kánikularuhát.
Szépségesek a munkák!