2008. július 3., csütörtök

csak úgy


Ma megint fogorvosnál voltam. Alúl minden fogam megvan! Most jönnek a felsők, mivel a két szemfogam kitörött és jobb ill. bal oldalon egy-egy fogam hiányzik igy körhid lesz a megoldás. Még kb. két hét és kész leszek! Na ilyenkor utána egy kis üzlet felfedezési körútra megyek. Ma az Üllői úti gyöngy boltba mentem. Voltak akciós fagyöngyök, azokból spájzoltam be. 190 Ft. volt egy kis doboz. Egész sok fért bele. Utána elmentem a C and A-ba a West Endbe, felpróbáltam egy csomó mindent, de nem tetszett, végül egy piros blúzt vettem. Valahogy nem vagyok elragadtatva a választéktól. Persze megint ami tetszett volna az nem volt a méretemben. Volt egy fekete mintás felső, de nem igen barátkozom meg azzal, hogy a fél mellem kilátszik. Biztos, ha szebb, jobban kinéző lenne akkor igen, de nem tartom annak. Ja és ha hüvös van, akkor sállal takarjam. Vagy egyszerüen nem nőttem fel hozzá.
Vasárnap Csaba nap lesz, ebéd nálunk. Tegnap megnéztem a Hal a tortán és a rukkolás előétel megtetszett. Persze nem fogok tudni holnap rukkolát venni, igy sült paprika, pármai sonka (brandenburginak hivják, az is jó lesz) paradicsom, dresszing és a tetején sajt. Külön lesz sonkába burkolt sárgadinnye. Fő ételnek nagyon megtetszett a kacsacomb, de Ákos a töltött csirkemellet szereti kisÁkos a rántott szeletet. Tehát mindegyik lesz, de a kisÁkos kedvéért leves is lesz. Ja és Csaba igényli is! Édességnek valószinű a megunhatatlan tiramisú. Habár a mascarpone muss is tetszett. Ja a másodikhoz feltétlenül kell saláta. Valószinűleg az előétel átmegy salátába és előtélnek csak a sonkás dinnye lesz. Inni nem nagyon fognak.
A jövő hét zsúfolt lesz, ráadásul foltos csoport foglalkozás is lesz. Szóval nem fogok unatkozni. Most felteszek egy képet, nemrégen kaptam Esztertől. A göndör hajú kisÁkos a másik két gyerek Áronka és Lilike (testvérek) Ákoska és Áronka együtt fognak járni óvódába. Amúgy meg nagypapájuk a barátunk és örülünk, hogy a gyerekek is barátkoznak. El is küldöm a képeket a kisebbik fiamnak. Hogy ez a technika mire képes?!

4 megjegyzés:

Zelnice írta...

Kell,nem kell,inni kell! - olvastam ma a Nők Lapja címlapján.
Szóval azért legalább ásványvizet vegyél nekik!!!! :-)

Kata írta...

Kedves Mariann! Ne haragudj, de most tudok csak reagálni a közösen főzünkbe írt hsz-edhez. Ha szeretnél Te is bejegyzéseket írni, akkor küldök neked is egy meghívót, de ahhoz szükségem volna az emailodra. Az enyém raczkevi kukac hdsnet pont hu
Köszönöm és amint tudom küldöm a meghívót!
Szép napot! Boldog névnapozást! Nálunk is az lesz lévén a férjem Csaba. :o))

Juhizs írta...

Komórka ezzel a sonkás dinnyével totálisan felizgattál... ennek a titka Nálad van, vagy a főzös blogon?
Persze, lehet, hogy elvi síkon csak az izgalmi szinten maradok, de kiváncsi vagyok.
Köszönöm :-)

lomaquilt írta...

Nem, ez egy ismert olasz előétel. A lényeg, hogy veszel pármai sonkát (nálunk a CBA-ban Brandenburgi néven kapható egy utánzat 2350 Ft-ért, a lényeg, hogy nyers füstölt legyen) A sárgadinnyét apró darabokra vágod, betekered a sonkába, fogpiszkálóval megtűzöd és az apperitivhez tálalod. Legalábbis én igy csinálom. Eddig nem tiltakoztak. Ja és jól hűtsed be. Én úgy tanultam, hogy az apperitivhez valami falatkát kell adni, előtelt meg nem csinálok.