2008. június 4., szerda

foltoskodás


Ma hosszabb akartam lenni, de elestem az udvaron és fájnak elől a fogaim. Ilyen se volt velem még. Remélem túlélem de se enni, se beszélni nem tudok. Erre mondják, hogy ez kell neked!
Megtaláltam a japán Foltvarázs anyagaimat és általában sok anyagot. Most már csak rendszerezni kell. Hétvégén nem tudtam varrni, de jól átgondoltam a dolgokat. (elől két fogam mozog! ezért fáj.) Hogy fogok kinézni fog nélkül? Varrni lehet, de amúgy? Szóval a fogorvos elkerülhetetlen. pedig nem akartam még.
Viszont kész lettem a foltos könyvek listájával és el is küldtem. Persze nem olyan formában ment át. Ezt nem értem. A képek átmentek jól le lettek kicsinyitve. Ezekután az ujságokat fogom rendszerezve bemutatni. Ez nagy meló lesz, de szerintem szép és érdekes lesz. Megtaláltam az első patchwork munkámat, amit még angol papirtechnikával készitettem. Az a bajom vele, hogy az összevarrás a szinéről látszik. talán ha árokban tűzöm akkor a hátom réteg miatt nem fog látszani. Megszeretném menteni, mert mégiscsak az első munkám és teljesen egyedül minden segitség nélkül csináltam. Azt se tudtam, mi a neve a blokknak (Hess madár) A szinek nem lettek rosszak. Szegélyt kell csinálni és előkésziteni tűzéshez. Nem fogom kiállitásra küldeni, magamé lesz. Sajnos a fényképezőgépem még mindig nem jó igy megmutatni se tudom. De valami kis szivderitőt azért felteszek. Megyek, mert pihennem kell.

4 megjegyzés:

idi írta...

JOBBULÁST

Elizanikó írta...

Óó, Te ! Remélem nem lett nagy bajod ! Ha nincs hányingered, akkor nincsen agyrázkódásod. De pihenni azért kell. Jobbulást kívánok !

katafolt írta...

Ó,te szegény,jól megjártad!Remélem,most már jobb!

Ami írta...

Jobbulást kívánok én is!