2008. május 3., szombat

csak úgy-002

Tegnap elkezdtem olvasni egy könyvet a blogról. Azt irja, hogy mintha felváltaná a fórumozást. Na azért nem teljesen igy van, mert a fórumon rögtön kapsz visszajelzést és nem hosszú fejtegetések vannak. Itt viszont saját magadnak a magad gondolatait irod le. Mivel az én kedvenceim közé is azokat tettem, akiket az érdekli, ami engem igy őket is olvasom. Aztán vagy hozzászólok, vagy nem. Az nem tetszik, hogy mindenki csak a kész dolgait teszi fel, jó lenne ha a köztes állapotot is láthatnám. A táskámnak összvarrtam az oldalait (amilyen szerencsétlen vagyok a visszáján varrtam, pedig a szinén akartam) igy tegnap este fejtettem. Ma aztán a szinén összevarrtam és rávarrtam az elszegő pántot. Egyenlőre a füle nem tetszik. Majd ha elszegtem, akkor mégegyszer megpróbálom. Viszont kicsit másként akarom, mint a hasonló táskák. Közben már két táska ötlet a fejemben van és hamar azok is sorra kerülnek.

Nincsenek megjegyzések: