2008. május 5., hétfő

csak úgy-003

Na a tegnapi nap eltelt úgy, hogy semmit nem tudtam varrni. Délelőtt a két ócskapiac, majd hazajöttünk egy kávéra és visszamentünk Odettékhez. Utána Ákos jött anyák napjára, igy este fél kilenckor ültünk le. A rég megkezdett neszesszert kezdtem tűzni, de aztán elfáradtam és elmentem aludni. A neszesszerhez ma ferdepántot kell vágni, hogy befejezhessem. De -mint kiderült rossz számlát adtam Dórikának- el kell vinni a jó számlát. Kelényi Gabi meghalt, 16-án temetik. Szóval minden napra jut valami. Tényleg csak varrni kellene és az lenne a jó. Ha mást nem de legalább az alját a táskának ma fel kellene varrni és akkor visszavarrhatnám a ferdepántot. Szóval az igazi varrás olyan, hogy minden ott van kéznél, kiszabva stb. Nem lehet semmit megspórolni. A rest kétszer fárad.

Nincsenek megjegyzések: