2008. május 6., kedd

Megint mozgalmas napok elé nézünk. Tegnap is volt elég minden, klubfoglalkozás. Nagyon jó volt. Örülök, hogy visszataláltam a régi csoportomhoz. Tanultam is és néztem is, ilyenek kellenek feltöltödésnek. Talán sok tábor sok lenne. Kihoztam egy régi japán könyvet, olyan sok helyes dolgot találtam benne, szóval ezeket szeretem. Ma megint el kell mennei, a varrás várhat. Sajnálom, dehát mindig közbejön valami. A Multiply-on egyre népszerübb leszek, talán túl sokat töltöttem fel, most már le kell állni. Kitettem cserére könyveket, majd azok számát fogom növelni.
Feladataim is vannak, Tatjanak kell irni, a litván kapcsolathoz is kell levelet irni. Szabolcsnak az adójához megkeresni az ING levelet, két orvoshoz menni.
Viszont a fényképezőgépemet letöröltem, tehát tudok fényképezni. Rájöttem az átmásolható ceruza titkára. A leirás nem megfelelő. Elképzeltem és beugrott. Hiába, ha valamit fejben nem tudok elképzelni, akkor nem megy, ill. akkor jön a gyakorlat és akkor már fejben is összeáll. Szóval most a himzésre állok még rá, de ahhoz megfelelő anyag kellene.

Nincsenek megjegyzések: