2008. május 22., csütörtök

foltoskodás


Ma találtam egy szemüvegtartót. Amióta két szemüvegem van, kell egy szép tartó is. Hiába vannak a spéci üzleti tartók. Mindjárt fel is teszem. A záródása az a pattintós zár, amit cipőkellék üzletekben lehet kapni. Rajta a kedvenc japán diszitésem a virág. Szóval keresek zárat, ha nem lesz, akkor más záródással és varrok ilyet. Kézzel természetesen.
Sürüsodnek viszont a programok. Évike nyugdijas bucsuztatója, Tolner Pista Csaba volt évfolyamtársait akarja összehivni. Lesz Ginának egy szombati varrása. Mindez juniusban és akkor még menjünk le Földvárra is. Szóval vasárnap a gyerekekkel meg kell beszélni. Nekem pedig a kézi varrásokat előkésziteni, hiszen kézimunka nélkül nem érdemes utazni. Előveszem a sárga kockás asztalteritőt, amit eddig nem találtam, és befejezem. De addig is ezt a tartót meg kellene varrni. Hamarosan itt lesz a körvarrásom készen! Azt is be kell fejezni. El se akarom hinni!

5 megjegyzés:

beszand írta...

A szemüvegtartó nagyon tetsuzik. A körvarrásra meg nagyon kiváncsi vagyok. Hányan voltatok benne, mit varrtatok? Szóval szeretném már én is látni.

beszand írta...

Bocsi, a tetsuzik=tetszik.
Aki ennyire bízik a gépelésében, hogy nem olvassa vissza, az így jár. Szép napot! Andre

Elizanikó írta...

Ha kell pattintós zár, tudok neked küldeni, vagy vinni Karcagra ! Egy szavadba kerül , nálunk lehet ilyet venni !!!

idi írta...

Olyan fura.Tegnap nézelődés közben én is láttam ezt és le is mentettem.Igaz nincs szemüvegem,de nagyon tetszett.főleg a virág miatt.bár én a világos szirom helyett valami más színt tettem volna.

Szömörce írta...

Itt szeretném meg köszönni, hogy felraktad laponkénta kért könyvet a multira :)
bvedono