2008. május 2., péntek


Hát a táskám mint a Luca széke. Hiába a varráshoz ihlet kell. Odették két napot Pécsett voltak, ma és holnap Egerbe és Debrecenbe mennek. Reggel telfonált, hogy a kocsi bedöglött. Megkerestük a Citroen szervizt. Vasárnap kimegyünk megint az ócskapiacokra. Nekem viszont az ujságokat kellene rendezni, hogy a varróasztalomat belakjam. Az IKEA-ban veszek átlátszó dobozokat és azokban lesznek az anyagok. Borcsánál láttam, hogy az apró fecniket nagy befőttes üvegben gyűjti. Jó ötlet.
Móré Bandinak jól sikerült a műtétje és hamarosan kiengedik a kórházból. Szervezem a juniusi találkozót. Gondolkodtam, hogy több táborba kellene menni, de azt hiszem elég lesz a bajnai. Túl sok más program van még. A táskák után a függönyök és a PIF ajándékok. Szóval van mit csinálni. Tanulni meg magamtól is tudok. A szabad gépi tűzést úgyis csak én tanulhatom meg. Ezt a táskát a Dublirinánál találtam. Egyet csináltam Csanakra ajándéknak és egy nagyobbat magamnak. Az áthajtó kicsit gyenge lett, majd ujra kell csinálni, azaz keményiteni.

1 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon takaros lett!