2008. május 19., hétfő


Eszter átküldött a Vateráról egy szütyőt, amit ott árulnak. Ide teszem a képét. A történet a következő. Dunaujvárosba készültünk közös varrásra és kérték, hogy vigyünk ajándékot. Én a tavaszi Tildából készitettem egy hosszú szivet, ráapplikáltam a nyuszifejet, kis szivet készitettem, kihimeztem. Aranyos lett, de nem találtam zacskót, nosza varrtam egy szütyőt a piros Tildaszerű könyv alapján. De nem tettem bele vliest, mert multkor volt benne és olyan bumfordi lett. Viszont össze kell fogni, hát kéznél volt a hosszú sziv és rávarrtam. A pelenkaöltés programmal, ami - szerintem - nem lett olyan szép. Eszterék itt voltak és ő meglátta, neki nagyon tetszett, de nem kér ilyet. Jó. Ki is sorsolták, láttam aki megkapta, de nem láttam az arcán nagy örömet ezért nem mentem oda, hogy megmondjam én csináltam. Talán kellett volna! Na a Vaterán más anyagból de ez a szütyő van 2200 Ft-ért. Sokan dicsérik. Most két eset lehetséges: másnak is eszébe jutott ez a variáció ill. párositás, vagy látta az enyémet. Az utóbbi jobb lenne, mert azt jelenti, nem vagyok annyira béna! Én inkább tervező vagyok, kellene mellém egy kivitelező! Nem sirok, de ezzel a tudással harminc évvel fiatalabb igen jó vállalkozást tudnék vezetni. De félre ezekkel a gondolatokkal, ami volt, jó volt, szép volt és a fiaim tovább viszik génjeikben!

2 megjegyzés:

Elizanikó írta...

Én már varrtam jópár szütyőt. Volt amit béleltem, és volt amit nem.
Én úgy tapasztalom, hogy az is jó, ha nem bélelem semmivel, de a leginkább az a tetszetős, amit egy kb 0,5 cm-es vastagságú flízzel + bélésel bélelek.

Az árusításról pedig nemigen tudok mit nyilatkozni, mert én nem vagyok jó üzletasszony. Nem tudom menedzselni magamat.
Ismerek olyan foltvarrót, aki rááll a neszesszerekre, és egyéb apróságokra, varr belőlük több száz darabot, és jár vásárokra. Szépen árul belőlük. Egy kicsit irigylem őket. De erre én sajnos képtelen vagyok. Nem szeretek egyformákat varrni. Nemis birok.

lomaquilt írta...

Tegnap megnéztem ennek a nőnek az ajánlatait a Vaterán, hát ebből a fajtából klf. diszitésekkel kb. 25 db-ot fedeztem fel. Aki ezekből akar megélni és van rá vevője az tegye. Én korábban pl. kötést ha rendeltek tőlem, akkor begörcsöltem, nem tetszik stb. Persze volt olyan, hogy csináltam egy csomó sapkát, sálat stb. és azt eladtam. Késöbb kiderült, majdhogynem fonalárban. Ezért csak ismerösöknek és rokonoknak csinálok ajándékot. Ajándék lónak....