2008. május 7., szerda

A blog a kézimunkáról szól! Nincs semmi magánélet stb. leirom gondolataimat, mert ujabbak jönnek és jó lesz visszaolvasni és visszatérni a régi ötletekhez. Megint kevés az idő.
Tehát szeretnék egy irattartót, azaz a mindennapokban használt, hordozott iratoknak. (igaz erre mondta valaki, hogy majd egyben lopják el! De én optimista vagyok!) Csanakon Zsuzsuci ajándékozott egy ilyen hosszukás kis táska félét szövetből és himzéssel. Megint kitérőt kell tartanom, mert nagyon helytelenül használják a szövet szót. Ha azt mondom szövet, akkor gyapjút értenek alatta, pedig hát minden szövet amit szövőszéken/gépen készitenek! Szóval megvan annak a leirása, már át is gondoltam, amikor tegnap a japán ujság a kezembe került. Ez neszesszer szerüen készül, azaz egy ellipszis. és egy kis ráhajló része is van. Birósági lépcső mintával készült az egész a lehajló részen gyöngyöket himeztek rá. Majd lescannelem és Photoshoppal összehozom. A mérteket ugyis másként kell csinálnom, tehát teljes műhelyrajz szükségeltetik. Most ezen töröm a fejem. Kár, hogy ide nem tudok olyan szabadon rajzolni, mint egy füzetbe, mert leskicceltem volna az elképzelést. Na azért majd lerajzolom. Szineket sem válogattam, tény, hogy a festett anyagaimat nem fogom felhasználni. Egy olyan kis tárca lesz, aminek egy péntja is lesz ami a táskához köti egy karabiner zárral.
Addig is a csoportba Erzsi nénike kell virágot varrni, mivel 94 éves lesz! Ez már valami.

Nincsenek megjegyzések: