2008. április 10., csütörtök

PIF

Ma jelentkezett Mamis a PIF-re. Nem tudom többiek hogyan fognak jelentkezni, ill. én jelentkezhetem-e máshová. majd megérdeklödöm. Az az érzésem, hogy a fórumot felváltja egymás bloggjainak a nézegetése. Hát nem tudom, jó-e ez. Majd meglátjuk.
Katafa megjegyzése, hogy a pamutszatén és molinó két olyan kategória, mint ég és föld, nagyon megérintett. Ezek szerint amit olyan sokáig tanultam és gyakoroltam nem ér semmit? Na utánanéztem.
Molinó- gyűjtőneve a közepes finomságú fonalakból készült vászonkötésű pamutszöveteknek.
Szatin vagy szatén - fésűs pamut fonalakból, nagy vetüléksűrűséggel szőtt szövet. Kötése vetülékatlasz, igy fényes felületű.
Szóval nem tévedtem nagyon, mert szerintem a molinót is fésűs pamut fonalból készítik, csak esetleg kevesebb géppel és nem olyan magas finomságú fonalból. Ja és a kettőnek más a kötés rendszere. Persze, hogy a molinó nem olyan finom, de abban is vannak változatok és van ami igenis jó.

Nincsenek megjegyzések: