2008. március 12., szerda

Tanfolyam

Most meg azt nem tudom, hogy hol kell beirni. Na de megtaláltam. Azért fejlödőképes vagyok. G.Klári felkért, hogy segitsek a CÉH honlapjához adatokat szerezni és word-be elküldeni. Azt hiszem menni fog, nem vagyok annyira buta. A Multiply-t is kezdem tanulni. Most már az angol kifejezéseket is tudom és azt hiszem sikerül is majd valami pofát adni neki.
Voltam az apró dolgok pw tanfolyamon. Érdekes volt, a legjobb az volt, hogy sikerült szépen letűznöm az 50x50 cm-t. Amit ott varrtunk azt mind kifejtettem és kezdem ujravarrni. Nekem a ferdepántozás úgy tetszik, ha egyik oldalán géppel felvarrom és a másikon kézzel. Ha ott is géppel varrom, akkor az olyan művi-nek tetszik. Igy meg sokkal szebb.
A kelenfoltban tanultam egy jópofa blokk készitést és egy kistáska kiforditós készitését. Még nem csináltam meg, de fog menni.

Nincsenek megjegyzések: