2008. március 13., csütörtök

Blogirás

Ma tovább fejlödtem. Elöször is megtanultam, hogyan kell a kedvenc blogjaimat és linkjeimet betenni. Igy a kedvencekből azt kiszedhetem és rövidül a lista. A Multiply-on kezdek egyre otthonosabban mozogni. Már 28 contaktom van. Ma feltöltöttem 2 ujságot, és este előkészitek még egy párat. Úgy veszem észre, hogy a pw mellett a gyöngy és himzés megy még nagyon. Szóval van feladat elég, de ma végre varrni is fogok. Az apróságaimat ferdepántozom, azaz elöször géppel felvarrom és este kézzel befejezem. Utána jönnek az applikálások. Majd ezután ide teszem fel, ezzel is tanulok. A bolt listát is elkezdtem csinálni. Ez olyan, mintha dolgoznék. De a lényeg, hogy a hálószobába kész lett a könyvespolc és kezdhetem a pakolást, de egyben a selejtezést is. Hogy mennyi dolog vár rám, mi lenne, ha még dolgozni is kéne.
Varrásban jönnek a baglyok és kisÁkos macija!

Nincsenek megjegyzések: